26 Temmuz 2012 Perşembe

Başlarken...

İran Sineması denilince aklınıza ne geliyor? Yoksa siz hala keşfetmediniz mi? 


Benim tanışmam çok tesadüfi oldu ama memnun da oldum. İran Sineması da memnun olmuştur diye düşünüyorum kendisine böylesine bağlı bir izleyici edindiği için. Bir geç kalmışlık hissi uyandırmıyor değil ama yetişmeye çalışıyorum. Boş olduğum şu günleri verimli bir şekilde geçirmek adına güzel bir hobi edinmiş oldum diyebilirim. 


Sevenleri azınlık olarak görünse de, gözlemlerim ve araştırmalarım sonucunda bu kişilerin küçümsenmeyecek derecede yoğun ilgi ve alakaları bulunduğunu gördüm. Fikir sahibi olup da izlenmemesinin sebebini sadece önyargıya bağlıyorum.

Her ne kadar düşük bütçeli filmleri olsa da, dünyanın sayılı (İstatistiki bir bilgiye henüz rastlayamasam da Hollywood ve Bollywood'dan sonra geldiği söylemektedir) sinemalarındandır İran Sineması.

Bu farklı bakış açısına sahip sinema dünyasını benimle birlikte keşfetmeye ne dersiniz?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder